دانستنی های من
دانستنی های من در کامپیوتر

دوستان عزیز

جهت خواندن و استفاده از مطالب وبلاگ دانستی های من لطفا در وبلاگ عضو شوید.

 



           
پنج شنبه 11 آذر 1395برچسب:, :: 12:21
مهدیه قربان نژاد

امروزه شاهد آثار شگرف اجتماعی،علمی و فرهنگی عمیق رایانه ها در جوامع بشری هستیم .قرن انفورماتیک واطلاعات باعث تحولات فراوانی در زندگی روزمره شده است.همچنین اثرات به کارگیری رایانه ها در همه ی علوم را میتوان به سهولت مشاهده کرد.نقش فناوری اطلاعات به گونه ای بوده است که دولت ها را بر آن داشته تابا برنامه ریزی صحیح،جایگاه خودرا در این زمینه تثبیت کنند.

پیشرفت سریع تکنولوژی،به ویژه فناوری اطلاعات و ارتباطات هر روز چشم انداز ها و افق های روشن تری را برای رسیدن به مدارج علم،فنی و صنعتی بالاتر وحل مشکلات ومسائل بشر ارائه میکند امروزه آشنایی با رایانه و توانایی کاربرد آنها چنان اهمیتی یافته است که توانایی استفاده از رایانه و اینترنت را معیار سواد افراد میدانند.



در ادامه به توضیح برخی از ابتدایی ترین نکاتی می پردازم که هر کاربر ساده کامپیوتر باید بداند. اگر از کاربران تازه کار کامپیوتر هستید دوستانه توصیه می کنم این مطلب را با دقت بخوانید.
 


ادامه مطلب ...


Alt ، اين کليد کوچک که در سطر آخر کيبورد که در ميان کليد ويندوز و Space جا خوش کرده است را چندان دست کم نگيريد! چون کليد بسيار کار آمد و با استفاده اي براي حرفه اي هاست. در اين جا قصد داريم شما را با 5 کاربرد جالب کليد Alt آشنا کنيم تا شما نيز به اهميت آن پي ببريد. 

 



ادامه مطلب ...


           

 

كمپانيMicrosoft که تولید کننده Windows است برای مقابله با کسانی که از ویندوز های کپی شده که در آن ها قوانین Copy Right رعایت نشده است اقدام به ارائه ویندوزهای Genuine کرده است و در حقیقت ویندوزهایی توانایی Update شدن را دارند که از این دسته باشند. هنگامی که به اینترنت متصل هستید از طریق ارسال فایل های Update
 
 


ادامه مطلب ...


           

 

تا حالا اتفاق افتاده كه يك ويروس ناجوانمردانه ويندوز شما را به صورتي از كار انداخته كه ويندوز شما دائماپيغام هاي خطا مختلف داده و شما را ناراحت مي كند از طرفي بعد از رفع ويروس ويندوز شما ديگر به خوبي كار نكرده و دوباره باپيغام خطا مواجه ميشويد و يا نرم افزاري نصب كرده ايد كه نه تنها به درد شما نخورده بلكه داچار خرابي ويندوز شما بشود واز طرفي شمابه علتي ...


ادامه مطلب ...


           

صفحات آبی، مشکلات هنگام بوت و فریز شدن برنامه‌ها از جمله رایج‌ترین مشکلاتی به شمار می‌رود که در سیستم‌عامل ویندوز مشاهده می‌شود و تنها راه خلاصی از آنها نیز راه‌اندازی مجدد رایانه است. همان‌طور که می‌دانید راه‌اندازی دوباره رایانه در این شرایط نیز مشکلات مربوط به خودش را دارد که برخی آنها عبارت است از: ذخیره نشدن و ناتمام ماندن کارهای در حال انجام و به‌هم ریختگی اطلاعات ذخیره‌شده روی هارد‌دیسک.



ادامه مطلب ...


           

زندگیتان در یک صفحه روشن و درخشان روی میز کارتان است. اسناد، شماره‌های حساب، پسوردها، فیش‌ها، اطلاعات مالی و … همه آنها به صورت دیجیتال در کامپیوترتان ذخیره شده‌اند.

تنها مشکل این اطلاعات مهم و محرمانه در کامپیوترتان این است که بفهمید چطور می‌توانید امنیت آنها را حفظ کنید. اینجا به ۶ راه برای امن نگه داشتن همه اطلاعاتی که برایتان مهم است اشاره می‌کنیم. دیگر نیازی به مشاوره با خدمات فناوری اطلاعات ندارید.



ادامه مطلب ...


           

 

Wireless به تكنولوژي ارتباطي اطلا‌ق مي‌شود كه در آن از امواج راديويي ، مادون قرمز و مايكروويو ، به جاي سيم و كابل ، براي انتقال سيگنال بين دو دستگاه استفاده مي‌شود.

 



ادامه مطلب ...


           
چهار شنبه 13 مرداد 1395برچسب:Wireless چيست ؟, :: 18:55
مهدیه قربان نژاد

 

کوچکترین روبات
کوچکترین روبات دنیا ، روبات میکروسکوپی موسیو میکروبات می باشد که توسط شرکت ژاپنی Seiko Epson در سال ۱۹۹۲ ساخته شده است. این روبات کوچک و حساس کمتر از یک سانتی متر قد دارد و وزنش ۵/۱ گرم است. در ساخت آن از ۹۷ قطعه مجزا متعق به ۲ ساعت مچی استفاده شده است. در یک رقابت بین المللی مکانیزم های میکروسکوپی ، جایزه اول به این میکرو بات تعلق گرفت.



ادامه مطلب ...


           
چهار شنبه 13 مرداد 1395برچسب:ترین های جهان کامپیوتر, :: 18:50
مهدیه قربان نژاد

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید من این وبلاگ رو برای به اشتراک گذاشتن دانستنی های خودم درست کردم و امید وارم شما هم از خواندن این مطالب لذت ببرید.
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دانستنی های من و آدرس m-computer-m.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 8
بازدید کل : 16128
تعداد مطالب : 39
تعداد نظرات : 39
تعداد آنلاین : 1

 
 
 
خرید مانتو - خرید مانتو